nawzaw

Alla inlägg under februari 2012

Av zoe roe - 29 februari 2012 17:32

Heej!<3 


Idag har jag varit i skolan och igår var jag sjuk. Igår satt jag bara vid tven. Och idag har jag bara sutit i ett klassrum. Vi håller på med magnetism. (tråkigt). Ja men efter skolan så har jag varit med bella. Hon skulle rida så det gick inte att va längre. På matrasten så gungade jag och bella vi hade as kul. Och på lördag ska jag och bella kanske va och kolla på scalatton key och 1408. Det är två as läskiga skräck filmer. Scelatton key handlar om en tjej som tar hand om en äldre gubbe som tror på en speciel religon sen kommer jag inte i håg mer av den. 1408 handlar om en kille som är på semester och ska bo i ett dyngn på ett hämsökt hotelrum. Och där kommer han inte ut  och tavlor börjar röra sig och vatten sätts på och sånt.LÄNGTAR


Det var allt att berätta om så bye bloggen!!<3







Av zoe roe - 27 februari 2012 18:36

Heeej!<3


Idag så har jag varit i skolan. Vi ska börja prata om medeltiden. Sen har vi haft MATTE! Jag hatar matte! Vi har också varit på fritidsgården. Nu ska vi äta jag ska äta nudelsoppa. (AS GOTT) Sen ska jag mysa med min kat nim. 


 Sen har det inte hänt mycket mer så bye bloggen!!<3













Av zoe roe - 25 februari 2012 16:28

                                                                        Heej!!<3


Idag så har vi sutit i en buss och bara pratat fast vi har också sutit på en båt. Men det var okej!!<3 Vi bode på ett hotel som heter Abtenauer hotell. Som var okej. Vi åkte jätte mycket skidor varje dag. Och såklart så bröt någon foten. Det var inte kul. Ja men bilderna kommer lite längre fram så ni bet det. 


Kommer skriva mer om det sen till bilderna. 


Så bye bloggen!!<3

Av zoe roe - 16 februari 2012 20:21


Heej!!<3

Idag så har vi haft skånska spektakel och det var sådär. Men som tur är att det finns  wi-fi på hotelet å jag kan blogga från mobilen. YES!! Men jag kommer nog inte kunna blogga i morgon så jag får väl blogga när vi kommerf till hotelet. 

Så detg var allt att blogga om i dag så bye bloggen!!<3

Av zoe roe - 15 februari 2012 12:04

Heej!!<3

I dag så är jag jätte sjuk inte kul så jag har varit hemma i dag. Vi ska till österrike på fredag med buss tar ungefär 20 timmar fast 6 av dom timmarna är vi på båten sen kommer vi fram. Så jag kan inte blogga på en hel väcka tror jag kanske från mobilen men det kanske inte går för att vi vet inte om de har wi-fi där. Vi kommer hem den 24 feb då kan jag blogga igen. då kommer jag lägga ut bilder där ifrån. Ja men i alla fall så ska vi till hässleholm nu och handla och så. Men jag kommer blogga  i morgon för att säga hejdå till alla i fall att jag inte kan blogga.


Så det var allt Bye bloggen !!!!<3

Av zoe roe - 7 februari 2012 19:43

Heej!!<3

I dag har jag varit i skolan och vi hade bad sen lyssnade vi också på någon som skulle berätta om ett krig som hände när skåne va danskt och bla bla bla.HIHI Men sen så när skolan slutadde va jag hoss mormor och morfar det var jätte kul.


Så; här kommer svaren på fråge sporten!


1 Svar : 11/12


2 Svar: 5:an


3 Svar: Frida


så det var allt så Bye Bloggen!!<3

Av zoe roe - 1 februari 2012 17:03

Heeej!!<3


Inte bloggat på jätte länge förlåt.Men i alla fall så har jag varit i skolan inte så jätte kul. Håller på med ett örngott i slöjden. Har ett prov på Europa på fredag lite närvöst men jaja får vel se hur det går. Va jätte sjuk i måndes va hemma från skolan då och i går hade 38,4 i feber i måndes så det var lite mycket. hihi! Men nu mår jag i alla fall bra som tur e. Och så hade jag lite tid till att blogga idag.



Så Bye Bloggen!!<3

Presentation


Detta e en tjej på 12 år och som älskar att blogga !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards