nawzaw

Alla inlägg under juni 2012

Av zoe roe - 29 juni 2012 14:19


Heej!<3

Vi åker i morgon så jag har inte jätte mycket att berätta mer än att jag har varit sjuk och är det fortfarande så jag vet inte om jag är frisk i morgon.  Men vi kommer fram vid tre deras tid efter som sverige går 6 timmar före amerika. Så nästa gång jag bloggar kommer jag blogga från amerika.

så det var allt bye bloggen och hallå amerika!!<3


Av zoe roe - 26 juni 2012 14:06

Heej!!<3

Idag så har jag åkt vattenskidor det gick ganska bra !Och i morgon ska jag åka igen . Fast jag tror att jag kommer ramla men det får vi hoppas att jag inte gör. Och idag är det bara 4 dagar kvar tills jag och moa åker till amerika och nu ska jag börja packa !! ( jippie ) . Jag tror att jag kommer kunna blogga där men vi kanske inte hinner för vi har jätte mycket att göra där. Det är utflykter varje dag . :)

så det var allt bye bloggen !!<3

Av zoe roe - 24 juni 2012 12:03

Heej!!<3

Idag ska jag följa med min kompis moa till fotbolls matchen och hon har också bjudit maria . Och vi åker om 6 dagar kan inte fatta det. Och i morgon är det vattenskidskola och vi är förmiddagsgruppen och vi får hoppas at jag kan ställa mig upp på skidorna .

Så det var allt bye bloggen!!<3

Av zoe roe - 23 juni 2012 23:05

Heej!!<3

Igår var vi ute med flotten och jag manjolla moa och bella badade från flotten det var svin kalt men vi gjorde det! Och sedan när vi kom hem gjorde vi inte så mycket men när jätte många hade gåt hem så var klockan typ 02 någonting och då gick vi ner till brygan och grillade och sedan gick vi in i min stuga nere vid sjön och där sov vi . Det var as mysigt. Och i dag så har jag varit med moa bella och manjolla och vi har ine gjort så mycket och sedan gick manjolla och moa hem och då var jag och bella en stund . Vi gick till pizzan och åt . När vi hade kommit hem gick bella hem till sig och då började jag packa lite till amerika och jag har också strykt kläder och vikt dom.

så det var allt puss puss bye bloggen !!<3

Av zoe roe - 21 juni 2012 11:44

Heej!!<3

Igår hade vi gäster. Och vi började med att  äta sparris och parmaskinka och sedan åt vi ren med potatis och efter det åt vi en jätte god jordgubbs tårta . ( MUMS ). Idag så ska jag och manjolla sova över. Nu är det bara 9 dagar kvar tills vi åker till Amerika .

så nu har jag inget mer att berätta så bye bloggen !!<3

Av zoe roe - 20 juni 2012 16:40

Heej!!<3

Idag så har jag åkt vattenskidor och det var jätte kul!! Nu sitter man här och bloggar och längtar tills nästa vecka för att då är det vattenskidskola ! ( det ska bli as kul) . Och dagen efter vattenskids skolan så åker vi ( HEJA ). På fredag ska vi ut med flotten och fira midsommar och  min gamla granne fyller år!! 

så detgb var allt bye bloggen !!<3

Av zoe roe - 19 juni 2012 15:06

Heej !!<3

Efter jag hade bloggat innan i dag så var jag på datorn på facebook oc dayviews och la ut lite bilder och  dom bilderna kommer nu snart det är bilder från när jag var hos mina kusiner sist det var för två år sedan!
     

I AMERIKA !

   
I AMERIKA !  

Av zoe roe - 19 juni 2012 13:12

Heej!!!<3

Idag så vaknade jag vid ungefär 10:10 och sedan åt jag en sen frukost och kollade på tv . Sedan ringde jag min kompis Moa och hon var med min kompis  Manjolla och vi pratade en ganska lång stund. Och nu sitter jag vid datorn och bloggar och är på facebook och lyssnar på musik. Och snart ska jag till mormor och morfar och sedan ska jag till golfen.

Så det var allt puss puss bye bloggen!!XD

Presentation


Detta e en tjej på 12 år och som älskar att blogga !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards